جوک تاکسی
نوشته شده توسط : مرتضی

از دانشگاه برمیگشتم , توو تاکسی نشسته بودم ,دو تا آقای مسن هم عقب نشسته بودن

 

نزدیک پیاده شدنشون یکی به اون یکی گفت: به خدا اگه بزارم دست تو جیبت بکنی!
من حساب میکنم... بعد از راننده پرسید : ببخشید چقدر شد؟

راننده: هزار تومن ! یهو یارو برگشت به راننده گفت: آدمــــــی ؟؟!!
راننده گفت : جـــان ؟ مرد : گفتم آدمی یا نه؟ راننده گفت : حرف دهنتو بفهم درست صحبت کن!
یارو دوباره گفت: نه.. آدمی؟؟! راننده هم با عصبانیت ترمز کرد برگشت عقب گفت : نــــــــه ... فقط تو آدمی! یارو گفت : یعنی چی؟ من میگم آدمی هزار تومن ؛ یا دوتاییمون باهم هزار تومن





:: موضوعات مرتبط: جوک های توپ , ,
:: برچسب‌ها: جوک تاکسی , جوک خنده دار , جوک بي ادبي , جوک جديد , جوک منحرفي , جوک فارسي , جوک ترکي , جوک زشت ,جو بي ادبي ,داستان , مستند , جوک +18 مطالب جديد تلگرام کانال جوک جوک لري , جوک اصفهاني , جوک 2017 جوک افغاني ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: